Thuiswerken vanwege de coronacrisis? Kremer helpt!

Thuiswerken & ICT tijdens COVID-19
Veel bedrijven hebben op dit moment te maken met een grote toename aan thuiswerken vanwege het coronavirus. Bij Kremer Techniek is dat niet anders. Veel medewerkers hebben de opdracht gekregen om thuis te gaan werken. Niet alle bedrijven en medewerkers zullen de faciliteiten hebben om alle medewerkers hierin te voorzien. Dit betekent dat efficiënte oplossingen voor productiviteit en samenwerken ontzettend belangrijk zijn.

Serviceorganisatie van Kremer Techniek helpt met ICT maatregelen van jouw bedrijf
Onze serviceorganisatie van afdeling ICT staat klaar om jouw bedrijf te ondersteunen voor in ICT maatregelen en faciliteiten in de huidige situatie. Een groot gedeelte van onze ICT medewerkers werkt vanuit huis maar kan alle werkzaamheden nog volledig uitvoeren. Vele Kremer ICT klanten zijn al (op afstand) ondersteund en gebruiken de thuiswerkmogelijkheden volop.

Kremer helpt jou de optimale samenwerking te faciliteren
Kremer ICT maakt in de eerste plaats gebruik van Microsoft Teams. Wanneer er geen Microsoft Teams aanwezig is in jouw bedrijf, bieden wij tijdelijk gratis de online video-conferentie oplossing ‘Coligo Meetings Pro’ aan. Dit geldt voor bestaande én nieuwe relaties. Middels dit programma kunnen online videovergaderingen in no-time worden opgezet met functionaliteiten als online chat, scherm delen, bestanden delen, vergaderingen opnemen, video uitzenden en inbellen via telefoon.
Dit alles is snel en makkelijk zelf op te zetten. Wij staan uiteraard voor je klaar wanneer je er niet uit komt. Deze dienst is gratis beschikbaar tot 1 september 2020. Hierbij hoef je geen abonnement af te sluiten om dit te gebruiken.

Interesse in het snel en makkelijk gebruik maken van online videovergaderingen? Start direct: kremer.nl/meeting
Er is ook een uitgebreide handleiding beschikbaar: Handleiding

Voordeel bij telecommunicatie met KPN propositie
Maak  je gebruik van producten uit de KPN propositie geleverd door Kremer ICT? Dan krijg je een steuntje in de rug. KPN zal vanaf 18 maart tot 15 april mobiel bellen buiten de bundel naar Nederlandse nummers bij KPN ÉÉN en grootzakelijke relaties niet in rekening brengen (met uitzondering van 0800/0900-nummers). Daarnaast helpen we onze zakelijke klanten met de toegenomen vraag naar bandbreedte, bijvoorbeeld door de thuiswerkcapaciteit of de VPN-verbindingen op te schalen om het thuiswerken te kunnen faciliteren.

Heeft jouw bedrijf ondersteuning nodig bij (het beheer van) de ICT faciliteiten? Moeten de medewerkers thuis werken ondanks dat zij dit niet gewend zijn? Of heb je een algemene ICT vraag? Neem dan contact op met je reguliere contactpersoon, via mail naar ict@kremer.nl of telefonisch:  0314-675050.

 

Kremer