Kremer telefonie

Kwaliteitsmanagement
Kwaliteit en betrouwbaarheid

Kwaliteitsmanagement is een essentieel deel van de bedrijfsvoering en levert een belangrijke bijdrage aan de continuïteit van onze onderneming. Om de kwaliteitsaspecten te waarborgen is een kwaliteitssysteem beschikbaar dat voortdurend wordt getoetst en waar nodig bijgesteld.

Hierdoor kunnen wij onze opdrachtgevers de zekerheid bieden betreffende kwaliteit en betrouwbaarheid van onze producten en diensten.

Kwaliteitszorg is een continu proces, waaraan elke medewerker van Kremer zijn bijdrage levert. Maar kwaliteit is meer, afspraken nakomen en streven naar een optimale klanttevredenheid zijn diepgewortelde waarden binnen de Kremer organisatie.

Het kwaliteitssysteem draagt bij tot:

  • Realisatie van visie, strategie en plannen
  • Optimale inzet van producten en diensten
  • Verbeteringen en kostenbesparing
  • Klanttevredenheid
  • Prettige en veilige werkomgeving

Certificaten

Kremer beschikt over de volgende certificaten en erkenningen:

Microsoft Certificaten:

Microsoft Sales Specialist Server Platform

Microsoft Sales Specialist
Server Platform

Microsoft Sales Specialist System Management

Microsoft Sales Specialist
System Management

Microsoft Sales Specialist Virtualization

Microsoft Sales Specialist
Virtualization

Microsoft Sales Specialist Unified Communications

Microsoft Sales Specialist
Unified Communications

Microsoft Sales Specialist Windows Intune

Microsoft Sales Specialist
Windows Intune

Microsoft Sales Specialist Business Intelligence

Microsoft Sales Specialist
Business Intelligence

Kremer