ICT & Telecom

Ik heb vragen over mijn telefonie. Wat moet ik nu doen?

Heeft u vragen, wilt u iets wijzigen of heeft u een storing? U kunt dan contact met onze helpdesk opnemen via servicedeskict@kremer.nl. Deze verzoeken zullen door onze helpdesk tijdens kantooruren (van 8:00u tot 16:45u) worden afgehandeld. Voor het melden van storingen buiten kantooruren die betrekking hebben op systemen waarvoor een 24-uurs service overeenkomst is afgesloten, dient…

Lees meer

Vind er nog ondersteuning plaats na installatie?

Na de installatie moet alles natuurlijk goed blijven werken. Systeembeheer van Kremer kan uw organisatie op locatie of op afstand ondersteunen, net wat u prettig vindt. Daarnaast biedt Kremer ook preventief onderhoud aan, wat ervoor zorgt dat potentiële storingen of problemen voorkomen kunnen worden.

Lees meer

ICT & Telecom: oplossing op maat via Kremer. Vaste telefonie, mobiele telefonie en internet. Aspecten die tegenwoordig onmisbaar zijn binnen uw organisatie. Stukken gereedschap waarmee uw organisatie optimale resultaten behaalt. Maar ook aspecten waarbij de ontwikkelingen zo hard gaan, dat de juiste oplossing vinden soms moeilijk is. Kremer ICT & Telecom neemt uw wensen als uitgangspunt en zoekt daarbij op elk vlak de best passende oplossing op maat.

Kremer