telefonie

Kremer telefonie
Alle vlakken van telecommunicatie

Telefonisch bereikbaar zijn voor uw klanten en partners en telefonie in het algemeen is van groot belang voor uw organisatie. Want goede bereikbaarheid, duidelijke service en goede overdacht van informatie zorgt voor tevreden klanten! Elke organisatie is anders en heeft andere uitdagingen en wensen. Samen met u kijken we naar uw behoeftes en vinden daar de best passende oplossing bij.

Kremer kan u ondersteunen op elk vlak van de telefonie. Wij hebben veel kennis en ervaring in de vaste- en mobiele telefonie op het gebied van zowel product, dienst als service en advies. Zo leveren wij oplossingen aan klanten die ervoor zorgen dat oproepen op het juiste moment naar het juiste toestel worden doorgeschakeld, professionele en heldere wachtrijen die uw klanten de keuze biedt te wachten op de eerst vrijkomende lijn, of het koppelen van data en telefonie van verschillende vestigingen aan elkaar, zelfs internationaal.

Het voordeel van uw zakelijke telefonie en het onderbrengen van zakelijk bellen bij Kremer is dat wij alles in huis hebben om u de best mogelijke oplossing te bieden. Stel: u wilt uw telefonie om laten zetten naar VoIP. Dan is het mogelijk dat er nog aansluitingen bestaan met analoge apparaten zoals uw alarm en beveiligingssystemen. Ook dit regelen de ervaren adviseurs van Kremer voor u, ook daar hebben wij de expertise voor in huis. Zo heeft u alles onder één dak voor uw complete netwerk. Daarnaast heeft Kremer partnerships met grote partijen op het gebied van telefonie, zoals KPN, Voiceworks en Vodafone-Ziggo. Wij zijn zelfs Excellence Partner van KPN!

Wij ondersteunen u van begin tot eind, ook na aflevering van de installatie. Zo kunnen wij u indien wenselijk compleet ontlasten op het gebied van beheer en onderhoud. Kremer monitort de data van uw organisatie pro-actief waardoor u nooit voor verassingen komt te staan.

Benieuwd naar de mogelijkheden of op welk gebied we u kunnen ondersteunen? Neem dan contact op met uw contactpersoon op deze pagina!

Servicedesk

Heeft u vragen, wilt u iets wijzigen of heeft u een storing? Dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via servicedeskict@kremer.nl. Deze verzoeken zullen door onze servicedesk tijdens kantooruren (van 8:00u tot 17:00u) worden afgehandeld. Voor het melden van storingen die betrekking hebben op systemen waarvoor een 24-uurs service overeenkomst is afgesloten, dient u ons te bellen op 0314-675050.

 


Projecten

Bekijk hier enkele projecten die we uitgevoerd hebben op het gebied van Telefonie.

Kremer